søndag 29. april 2012

House Doctor Lamper


Design Belysning AS er en av Norges største leverandører av hjemmebelysning og tilbehør på nett.
Trykk på denne linken for å se enda flere fine House Doctor lamper hos Design Belysning.

Alle lampene i innlegget her ønsker jeg meg, pluss noen flere, hehe...:)
Man kan aldri ønske seg for mange House Doctor lamper vel!


Den svarte vintage vegglampa har jeg bestilt meg selv to av! De er så utrolig kule! Også kan man ha de nesten over alt. Ser for meg at de kan være kule på soverommet, stua, kjøkkenet og i gangen... Så med andre ord en lampe man ikke blir fort lei av!






Vintage vegglampe i grå eller sort fra House Doctor. 1.199 kr.







Lens gulvlampe fra House Doctor. 2.039 kr.
Får følelsen av at lampen er som tatt fra et gammelt film sett. Med masse historie.
Love it <3


1.699 kr
Dette er et unikt produkt som er laget av resirkulerbart tre. 
Blir som en skulptur i seg selv så unik og dekorativ som den er!


Lamp Base fra House Doctor i klart eller grønt glass. 889 kr.
Elsker formen og fargen! Grønt er jo den nye "it" fargen om dagen.
 Grønt har alltid vært en av mine favoritt farger, sammen med lilla. Så gjør ikke meg noe at det kommer masse grønt interiør nå!  
Elsker grønt og ikke minst disse lampene!
<3 <3 <3

2 kommentarer:

  1. Vi har en liknande den sista på landet, tror den är 60-tal.

    SvarSlett
  2. Love them all!! have a nice weekend! hx

    SvarSlett