fredag 11. mai 2012

Kunstner Grazvyda Andrijauskaite



Ute pøste det ned, jeg personlig ELSKER når det regner! 
Så derfor en perfekt dag å dra på utstilling med søster`n.
Hadde lest om denne utstillingen på forhånd så jeg visste at denne måte jeg få med meg, at dette var noe jeg ville like godt. Vi dro på galleri Athene. Hadde aldri vært der før, så når vi kom så det rimelig lite ut, bare ca 5 bilder av den kunstneren vi ville se, så ble litt skuffet. Men så sier han som jobber der at det er en etasje til med masse bilder og et bygg til med tre etasjer med annen kunst og da ble vi ganske positivt overrasket!
Bildene til Grazvyda Andrijauskaite er helt fantastiske, ble veldig inspirert til å male selv.
Det var flere bilder jeg godt kunne tenkt meg. Spesielt et bilde ble jeg helt forelsket i og skulle gjerne kjøpt om jeg hadde hatt pengene!!!
Ta en titt på hjemmesiden hennes http://www.gart.lt/

Dette er det bilde jeg gjerne skulle ha kjøpt!






God helg! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar